Trött söndag!

Vi var iväg på bröllop igår, Daniel, minstingen och jag. Vackert, god mat och härligt sällskap. Jag tillbringade visserligen delar av kvällen ute i korridoren med en hemskt missnöjd bebis.. Till slut somnade han dock gott och vi stannade kvar tills bröllopstårtan ätits runt elva-snåret och festen drog igång :) Daniel lämnade vi kvar i Varberg ett par timmar till och så åkte jag och Fabian till Frillesås för övernattning hos svärföräldrarna där Benjamin redan låg och sussade gott! Jag, som just nu vanligtvis däckar runt nio på kvällen, tyckte det var ganska så skönt att lägga huvudet på kudden strax efter halv ett inatt. Bröllop tar visst på krafterna ;)

Så idag har gossarna och jag myst i farmorns och farfarns sällskap hela dagen (Daniel behövde visst sova ett par timmar extra, hehe)! Nu är det soffläge som gäller, min kropp längtar efter att ta igen all förlorad sömn :)

Kram på er och hoppas helgen vart fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0