Årets näst sista dag!

Näst sista dagen på 2012 går i ett långsamt tempo. Jag har åkt på en förkylning med grymt halsont, trist värre.

Vi som skulle tillbringa nyår med en liten bebis bland sällskapet (Carro med familj) har fått avboka vårt firande helt. Ja, fira ska vi ju förstås ändå, men det blir kanske på egen hand...

Ligger och myser i sängen med en liten tröttis som sovit middag i snart två timmar. Blir visst bara en powernap för hans del idag igen, märkligt hur snabbt de kan ändra sina rutiner de där små!

Vad gör ni för roligt på nyår? Och har ni några smarriga middagsförslag?

En liten (eller jag menar förstås stor) årskrönika ska jag försöka hinna plita ihop ikväll eller under morgondagen. Tredje året på raken nu!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vi skall ha folk hemma i morgon och givetvis är jag dålig med världens förkylning. Trist. Krya på dig
Kram

2012-12-30 @ 14:16:13
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Lånar din utmärkta idé med en årskrönika!!! Krya på förkylningen! Kram

2012-12-31 @ 00:43:45
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0