God Jul

God Jul, önskar vi er, jag och mina små pepparkaksgubbar!
 
 
Alla som försökt fota ett busigt barn vet att det inte är helt lätt. Att fånga två busiga barn på samma bild är nästan stört omöjligt. När vi skulle ha julfotografering gossarna och jag, så vägrade den ena hatt på huvudet. Sedan ville de förstås inte sitta stilla på sina rumpor just där mamman tänkt sig. Så när de äntligen satt stilla för en kort sekund, ja då var det bara att knäppa med kameran. Med det mest kaosartade vardagsrummet som bakgrund, hihi. Sådär ser det ut för det mesta hos oss, leksaker huller om buller och ren tvätt på tork eller i nyvikta högar. Och så en pyamas eller två slängd i ett hörn. Men idag har vi julfint här hemma, i en kvart eller så ;)
 
 
 
 
Med Daniels hjälp lyckades jag iallafall ta några ordentliga bilder på bönan, några dagar senare. Första året som pepparkaksgubbe, min lilla skatt!
 
Hoppas ni får en fantastisk jul! Vi ska mysa här hemma en stund till, sedan far vi ner mot Frillesås för julmiddag, mys och tomtebesök.
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0