Eftermiddags-mys!

Idag blev jag och Skrutten hembjudna till min vän Hanna på semlor. Alldeles lagom i storlek och hur mumsiga som helst! Benjamin fick en utan mandelmassa och gjorde tummen upp han med.

För övrigt har vi varit igång hela dagen. Startade med ett besök på "klädkällaren" i förmiddags för köp av gardiner till vardagsrummet. Därefter hem för middagssovning och lunch för oss båda, innan vi begav oss till kompisen Anton för ett par timmars lek. Och så slutligen semle-mys hos Hanna alltså!

Nu har jag just krupit ner i sängen, så ofantligt skönt! Imorgon ska B till förskolan igen och då tänker jag göra absolut ingenting under tiden. Kan nog behövas! :)

Vad tror ni, blir det en bebis i helgen?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0