Min yngsta prins..

...är just hemkommen från sitt livs första tjejträff. Han lär väl få hänga med på ett par stycken under tiden han ammar, men sen blir han portad precis som andra gossar :)

Det var första gången vi var iväg på äventyr själva, lilleman och jag och jag var i ärlighetens namn lite pirrig innan jag åkte. Tänk om ungen bestämde sig gör att gasta sig igenom hela middagen?!

Nio damer var vi, alla mina arbetskamrater och jag. Och Fabian skötte sig med bravur! Sussade gott i bilbarnstolen, vaknade lugnt och sansat för att fylla på magen och sov sedan vidare medan tjejerna turades om att gosa med honom. Härligt!

Så på tal om magknipet igår, så är det än så länge inget vanligt förekommande. Men så är han ju också bara ett litet sömnigt pyre ännu.. En del av er minns kanske att Benjamin hade en ruskigt bråkig mage sin första tid i livet, det håller vi alla tummar för att lillebror slipper!

Kram på er goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0