Tisdag!

Idag är Benjamin på förskolan igen. Mitt samvete gillar inte att han är där när vi är hemma båda två, så jag grämer mig en smula när jag sitter här hemma i soffan.

Men, när ungen längtar som en tok efter att "gå på fröken Annelie" (som han kallar sin förskola) och glatt vinkade hejdå till både mig och Fabian när han och pappan åkte iväg mot alla kompisar så kunde till och med jag känna att han nog mådde gott av att få komma dit en stund.

Daniel och jag har ägnat förmiddagen åt att storstäda här hemma medan Fabian sov gott i en och en halv timme. Välbehövligt!

Nästa vecka kickar min nya vardag igång här hemma då Daniel går tillbaka till jobbet och jag blir ensam föräldraledig om dagarna med två goa gossar. Jag lär svettas och slita mitt hår en hel del de första dagarna , haha!

Bjuder på en bild på en fundersam liten prins :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0