Vårkänslor!

Vilken eftermiddag vi haft! Två sköna timmar ute i solen. Det var VARMT uppe vid lekplatsen kan jag lova och jag fick akta mig för att inte klä av mig för mycket.

Skrutten och jag käkade mellanmål på en bänk i solen, grävde, gick balansgång på sandlådekanten och gungade. Fabian sov som en stock i vagnen, vaknade till en kortis och fyllde på magen. Ja, det var så varmt att jag faktiskt vågade mig på att amma utomhus, det måste väl vara ett vårtecken om något?! :) Benjamin var lycklig och harmonisk när vi traskade hem två timmar senare..

Lekplatshäng är nog denna tvåbarnsmammans melodi. Med en bebis som sover gott i vagnen kan man koncentrera sig fullt ut på sin stora juvel. Nöjd tvååring = nöjd mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0