Cykeltur!

Januari är inte ens över, så vad man borde ägna sig åt är att fara fram i pulkabacken. Men här lyser snön fortfarande med sin frånvaro, så i eftermiddags tog Skrutten och jag fram hans trehjuling istället :)

Cykeln har jag fått ärva från jobbet, den är sketen och något rostig. Till våren ska den få sig en ordentlig rengöring, så får vi se om den duger, annars får lillprinsen allt önska sig en ny.

Mysigt var det hur som helst, att cykla gatan upp och ner. Fast jag håller förstås tummarna för en liten omgång snö innan vintern är över, så jag kan få bygga snögubbe med Benjamin!

(Notera att jag önskade mig en liten omgång snö denna gången, och inte som den 17e november 1995, då jag önskade mig MASSA snö till min födelsedag, haha!)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken underbar bild!! Jag längtar också efter lite snö, är så sugen på ett pulkarace med lilleman! Kram

2012-01-19 @ 23:48:46
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh - jag kunde inte kommentera på ditt senaste inlägg, så jag skriver här! :-)

Jag ville bara tacka för ingen-bebis-ännu-uppdateringen, jag är (om möjligt?) inne ännu fler ggr/dag än vanligt nu! :-) förresten har jag ju gissat att bebisen ska dyka upp under morgondagen.. återstår och ser och det var en bra gissning eller inte! :-)) KRAM på er!

2012-01-30 @ 16:15:12
Postat av: Nina

...en bloggare som ställer en fråga till läsarna med så går det inte att svara.. :) skriver på detta inlägget igen.. Vill bara meddela att jag alltid får så på fingrarna efter ringar på just vintern! Kanske är någonting med torr/kall luft och torra händer - blir något typ av eksem.. Det är i allafall högst ofarligt och försvinner på några dagar! Nu är det bara 50 minuter kvar på min gissnings-dag..ser mörkt ut! ;) kram och godnatt

2012-01-31 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0