Lycka är...

...att spendera dagen med fina vänner!

Idag tog vi båten ut mot Styrsö, för att äntligen ta en första titt på vännernas fina hus. Det är min barndomsvän Sofia och hennes Mikael som köpt sig ett underbart hus där ute. Vad vi också tog en första titt på var hennes fina lilla bebismage! Om ett par månader blir de föräldrar de med, så spännande!

Skrutten gav vår dagsutflykt fem stjärnor av fem möjliga, oj så spännande att åka båt! Och lekplatsen i närheten var toppen, det tyckte visst de äldre grabbarna med ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken dag! Vad roligt ska de också ha en liten, å vad kul. Puss

2012-01-09 @ 08:18:33
Postat av: ylva

Åh, vad mysigt med en båttur!



Hehe! ja Johanna gå å lägg dej! BUMS! ;)

Visst är man nyfiken nu? :)

Jasså du tror bebbe är färdigbakad så tidigt :) Om jag får gissa så tror jag att lilltösen kommer 23/1 2900 gr och 48 lång :)

Massa kramar till er!

2012-01-09 @ 13:08:11
URL: http://pylvan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så kul att ha er här!

Jag gissar 26/1

PUSS

2012-01-09 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0