På övertid!

Har idag blivit dubbelt uppmärksammad på att det inte går att kommentera i bloggen, tack för det! Jag har blivit så ruskigt bekväm med att blogga från min Iphone att det är det enda jag gör för tillfället. Och det måste blivit något knas med kommentarsfunktionen den vägen.. Nu är det redigerat iallafall och jag hoppas att det ska funka bättre från och med nu!

Det känns lite märkligt det här med att inte veta när bebisen tänker anlända.. Två dagar över tiden är det nu och även om man inte ska fokusera så värst på datumet så gör man ju det ändå på något omedvetet plan. Förvärkar har jag haft i precis en vecka nu, något som inte var såhär påtagligt med Benjamin. När kommer du, lilla hjärtat?!



Min syster fotade magen förra söndagen. Då var den sprickfärdig, och nu är den ännu värre ;) Har nästan precis lika stor mage som när jag väntade Benjamin, strax under medelkurvan!

Kram på er, och håll era tummar för att jag får bli tvåbarnsmamma SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0