Skön lördag!

Idag skulle det målas om hemma hos min syster. Halva familjen var där och hjälpte till! Min mamma fick roa deras lilla Vincent under tiden, så i förmiddags åkte jag och B ut till Hisingen för att mysa med dem..

Gräva i sandlådan var Skrutten sugen på, men det var så vansinnigt kallt så mormorn bjöd med oss till Lek och Buslandet istället. Gissa om grabbarna var nöjda?! :)

På eftermiddagen fick vi besök av Benjamins bästis Anton och hans pappa, så jag passade på att smita hemifrån ett par timmar. Lördagsfika med scones, hemgjord lemoncurd, smoothie och ett gäng tjejer hemma hos fina Nina var målet!

Nu, myskväll i soffan!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken dag snyggo!

2012-01-15 @ 06:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0