Tjock, tjockare, tjockast!

2 veckor kvar till bebisen beräknas anlända och jag känner mig ingenting annat än TJOCK!

Jag sover illa, går långsamt och har ont lite här och där. Doddo är mer än välkommen att titta ut vilken minut som helst!

Jag tillhör skaran som tycker det är rätt härligt att vara gravid. Visst har jag känt mig ruskigt trött denna gången, men ändå, det är mysigt att gå omkring med en ny liten människa i magen..

Men, trots det känns det skönt att det snart är över. För hjälp vad tung och trött man blir mot slutet! Snart får vi träffa den där lilla krabaten som vi alla längtar så efter och det känns hur häftigt som helst!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kom ut nuuuuuu Lill fis

2012-01-15 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0