Tröttast!

Idag är jag helt galet trött, så jag tänker inte göra många knop medan Skrutten är på förskolan. Detta trots att jag kröp i säng tillsammans med min lilla goding redan vid halv åtta igår, hihi. Vi bröt alla rutiner med välling, saga och somna i egna sängen och la oss tillsammans i vår säng istället och somnade till "Nalle Puh och Heffaklumpen". Ibland får man mysa till det lite extra!

Jag sover dock så fruktansvärt dåligt just nu, tungt och obekvämt med jätte-magen! Kom ut snart lilla hjärtat, vi längtar så!

Nu väntar powernap för mig, med hopp om att piggna till så jag orkar baka bullar med Benjamin i eftermiddag enligt planerna :)

Bjuder på en vinterbild på en glad kille. "Finns det nån snö?" frågar han varje morgon innan vi går utanför dörren. För hans del får den nog ligga kvar länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0