Fredagsmys!

Har ganska nyss vinkat av en mycket lycklig liten tvååring och hans mormor vid spårvagnen. De skulle ta både spårvagn och buss till Gråbo för fredagsmys och övernattning. Benjamin var mycket nöjd imorse när jag berättade att han skulle få vara ifred med mormor, morfar och morbror Rasmus. Extra lyxigt känns det när man nyss blivit storebror! "Mamma, du och Fabian får stanna hemma!" konstaterade han belåtet :)

Nu har jag just varit och handlat fredagsmys till Daniel. Han blir ensam ikväll när jag och Fabian åker på tjejkväll hos Anna. Lyxade till med en take away latte, med tanken om en skön stund i solen utanför oss medan lillgossen sussade gott i vagnen. Vi hade dock inte samma fredagsplaner, Fabian och jag, då han började illvråla i vagnen i samma stund som jag tog min första klunk av kaffet! Så nu sitter jag här i soffan igen och kikar på den blå himlen utanför fönstret :)

Ha en skön helg goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0