Goingar!

Men åh, jag blir sååå glad över att några av er tagit er tid att kommentera mitt inlägg nedan. Med en kommentar om vad ni minns om vårt första eller något av våra möten dessutom, jag läser med ett leende på läpparna! Skriv på, ni andra med, vänner som okända - det här var ju så kul :)

Jag lämnade av mina stora killar, Daniel och Benjamin alltså, utanför en cirkus för en stund sedan. B blev helt lyrisk när han såg tältet, första cirkusbesöket! :) Ska bli spännande att höra hur det gått.. Önskar så att jag var med jag också, men vi kände att Fabian inte skulle uppskatta alla höga ljud osv så jag stannade hemma. Dessutom är han i behov av lite egentid med mamma/pappa, vår stora lilla tvååring!

Nu ska jag lägga telefonen åt sidan igen och mysa med vår minsting som blir tre månader idag :)

Bjuder på bild på B, som invigde nya regnkläder i solskenet i Gråbo förut, haha.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag följer din blogg

Kram

2012-05-06 @ 18:14:24
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Anonym

Snyggingen! <3

2012-05-06 @ 21:21:18
Postat av: Ing-Marie

Bäst att vara förberedd. Vädret kan växla fort. Gullunge!!! Ja du Johanna. När du o jag sågs första g har försvunnit ur min databox ;). Åldern... men det va några år sen nu. Tiden går fort när man har roligt o det har hänt en del på vägen. Bl a 2 underbara barnbarn. Tack för dom. Stora kramen från svärmor :)

2012-05-08 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0