Härliga, underbara dag!

Åh, vad vi njuter av sommar och sol. Härligt!

Min stora kille har sprungit "Moränloppet" på förskolan idag. Med numrerad väst, uppvärmning, vätskekontroll och medalj. Jag var med och hejade på! Och fotade förstås :) Efter loppet ville Benjamin gå med mig hem igen, så det fick han såklart!

Vattning av jordgubbsplantan (jodå, mormorn, han sköter den allt!), vattenlek och pannkakslunch hann vi med innan middagssovning.

Och sen promenerade vi bort till Olskroken och mötte upp vännerna Melvin och Cecilia för lek och bus i mysiga parken där. Jösses, vad våra killar kan busa, hihi. Vi hoppas på många dejter i sommar, så killarna blir lika goa vänner som mammorna. "Jag älskar Benjamin!" avslutade Melvin eftermiddagen med att säga. Sötnos!

Kram på er i värmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0