Lekdejt!

Det blev en bra dag det här med. Hela veckan har vart urmysig än så länge och det behövde jag efter förra veckans sjukstuga :)

I förmiddags var jag och Fabian hos min kompis Carro och hennes lilla Leo och fikade. I vanliga fall har vi varsitt stort yrväder att jaga efter, men både Benjamin och Noa var på förskolan. Massor av tid att prata ostört med andra ord! :)

Efter hämtning av min lilla juvel åkte vi mot ytterligare en dejt, med Cecilia och Melvin. Grabbarna var i vanlig ordning lite försiktiga emot varandra den första stunden men så snart de blivit varma i kläderna lekte de lika bra som sist. Jösses, vad de kan busa ihop de där två!

På bilderna ser ni Fabian med blivande polaren Leo, samt Benjamin och Melvin med Charlie Chaplin i bakgrunden. Eller Charlie Kerstin, som Benjamin kallade honom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0