Mobil-lös.

Igår tappade jag min iPhone i badkaret. Japp, i ett vattenfyllt badkar. Hurra!
 
Den funkade fint hela dagen efter en vända med hårtorken, men sen stendog den på kvällen. Nu har jag både googlat mig till samt fått tips via facebook att jag eventuellt kan rädda den genom att stoppa den i en påse med ris i ett par dagar.
 
Så det är vad jag tänker ägna mig åt nu, torka telefonen igen och sen begrava den i en påse med ris.
 
Ni som försökt nå mig eller vill nå mig inom de närmsta dagarna får alltså ringa mig hem. Eller till Daniel. Eller skriva på fejjan. Eller helt enkelt lämna en notis här. Märkligt det där, att vara mobil-lös.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jim badade med min iPhone i somras. Den funkade också en liten stund men sen la den av helt. Men provade sätta på den dagen efter igen och då funkade den utan problem så du behöver nog inte ge upp hoppet för den än iaf :)

2012-10-16 @ 22:24:37
URL: http://www.nattstad.se/sofiaborjesson
Postat av: Carro

Åå jag kom precis på att ja messa dig ett långt sms igår!! Typiskt. Pussss

2012-10-17 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0