En BRA helg!

Åh, har haft en alldeles fantastisk helg. Äntligen! Friska allihop, så när som på en öroninflammation med tillhörande penicillinkur för Fabian. Ja, det var alltså inte halsfluss igen utan öroninflammation, stackarn! Men pigg och glad har han varit ändå och vi andra likaså. Så skönt!

I fredags lånade mina föräldrar barnen över natten. Jag och Daniel fick lite välbehövlig tid på egen hand, en shoppingrunda och en middag på stan. Och sedan sova ostört en hel natt och vakna precis när vi ville. Lyx! :)

Igår kom mina svärföräldrar hit och firade Fabian. Och sedan for jag ut till Styrsö och tjejmys med Hanna och Sofia.

Imorse åkte vi äntligen mot Floda för ett efterlängtat besök hos våra vänner som är nyblivna husägare där. Fika, huskoll, lek för pojkarna och slutligen lunch. Efter hemfärd och middagssovning åkte jag och Benjamin till Hisingen en sväng. Fyndade ytterkläder till barnen och lekte på en lekplats med min syster och Vincent i det hemska vädret.

En händelserik, bacillfri helg - precis i min smak! Håll en tumme eller två för att det dröjer ett tag innan virus och hemskheter letar sig tillbaka till oss igen.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt det låter! Hoppas bacillerna håller sig borta...länge! PUSS!

2013-02-18 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0