Kan vi snabbspola fram till en bacillfri vår?

Går det, tro?

Ärligt talat. Dessa baciller. Blir så trött!

Kände mig lite risig igår. Däckade kvart i nio bredvid Fabian (som var vaken längre än nånsin efter sen middagssovning) och sov tack och lov ostört ända till fyra då en liten treåring trippade in i sovrummet och kröp upp bredvid mig. Sedan sov vi vidare fram till sex då grabbarna tyckte att det var dags att starta dagen. Daniel var på "grabbkväll" igår och sov borta inatt.

Och förmiddagen? Den har vi ägnat åt att snyta oss, nysa och hosta, Fabian och jag. Känner mig som ett ruttet päron, men Fabian är pigg och glad - än så länge.

I eftermiddag väntade vi kalasgäster i form av farmorn, farfarn och gammelmormorn Berit, men det bokades av. Nu längtar jag efter att Daniel ska komma hem så jag kan krypa i säng en stund...

Hoppas ni mår bättre än vi?!

Kram



Kommentarer
Postat av: annelie

Åh, krya på er, era stackare!

2013-02-03 @ 17:23:19
Postat av: Ulrika

Usch och fy era stackare... Krya på er!

2013-02-03 @ 17:32:22
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0