Segaste bloggen.

Här händer det inte mycket. Knappt ett inlägg i veckan och inget spännande alls. Jag har ingen energi över helt enkelt. Den här sjukstugan vi haft suger musten ur mig, jag orkar ingenting! Nu är vi, peppar peppar, något så när friska allihop, förutom att barnen åkt på en ny omgång förkylning. Mina små stackare!
 
Vi har iallafall haft två bra helger på raken här, pigga och glada allihop så vi kunnat fylla dagarna med roligheter. Ja, förutom att vi ställde in en utflykt till vännerna på Styrsö i söndags, eftersom vi hade förkylningar både här och där. Och nu har vi fått fyra nätter på raken med god sömn, så efterlängtat eftersom Fabian sovit jätteoroligt med flera uppvakningar per natt under i stort sett hela året (ja, jag veeeet att man inte bör nämna att barnen sover gott, då ser de till att göra precis tvärtom natten därpå, men jag kunde inte låta bli!). Jag hoppas vi snart ligger plus på sömnkontot igen alltså ;)
 
I övrigt rullar vardagen på. Jag stortrivs med att jobba tre dagar i veckan och önskar jag kunde göra så för resten av livet, hihi. Och vi har en ettåring här hemma, det kan jag knappt fatta! Ett ettårsinlägg kommer så småningom, men det har liksom inte blivit klart... Så länge bjuder jag på bild på min lillprins, tagen för nästan precis ett år sedan. Tänk, att han var så liten!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så söt han är!! :)

2013-02-26 @ 23:53:01
URL: http://www.nattstad.se/sofiaborjesson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0