Söndagsnöje.

Vi har tillbringat natten hos goa vänner i Varberg. Ja, gårdagen också förstås. Det bjöds på trevligt häng, mys med deras lilla Tage, plask i nyköpt pool för våra gossar och fantastisk grillmiddag. Det var så härligt väder att vi satt ute och pratade på altanen sent fram på kvällen, underbart!

Imorse fick vi för oss att vi skulle ta en sväng till Ullared på vägen hem. Eller okej, jag fick för mig det och Daniel lyckades inte hitta något tillräckligt bra motargument och fick snällt åka med. Efter några svettiga timmar i varuhuset köade vi läääänge bakom en familj med två fulla kundvagnar, med två gnälliga småbarn som tröttnat på shopping långt tidigare.

"Varför tar man med sig barn hit?" kom jag på mig själv att tänka. "Hur roligt ställe är detta att vara på för en tvååring, jag förstår det bara inte...?" varpå jag vänder blicken ner mot min egen lilla böna i kundvagnen. Just det, jag hade visst också med mig mina stackars ungar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0