Årets första picknick!

Nej, jag tänker inte skriva "vårens första picknick". Ger mig sjutton på att det kommer en omgång snö innan våren är här, eller vad tror ni?

Idag sken hur som helst solen och det var lite mildare ute. Ledig dag för både Benjamin och mig (och Fabian, men han är ju ledig alla dagar, hihi). Så vi tog en promenad ner till Olskroken, köpte fika på Ica och satt på en bänk i solen och fikade. Fabian var lycklig över att få en egen fralla att mumsa på och fick premiär-smaka på festis. Två sekunder tog det, sen hade han hajat hur sugröret funkade och mamma fick absolut inte hjälpa till. Min stora, lilla ettåring! Och så lekte vi en sväng på lekplatsen där innan vi tog bussen hem. Mys!

Nu väntar ledig helg för hela familjen. Vi planerar en lagom mix av hemma-mys och häng med vänner. Hoppas bara vi håller oss friska. Fabian som är lite förkyld började hosta ordentligt här efter han lagt sig och har vaknat fleeeera gånger sen dess. blir nog en lång natt med andra ord, så jag ska passa på att sova medan han gör det.

Trevlig helg, goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0