Små och stora ting jag hunnit med på min lediga fredag.

Haft mysmorgon med barnen.

Spräckt displayen på min telefon.

Lämnat lycklig treåring på förskola.

Cyklat en sväng med Fabian bak i cykel-sitsen (premiär för bönan, mycket uppskattat).

Hälsat på gammal kollega på dennes nya arbetsplats.

Trasslat in mig själv i min sjal. Samtidigt som jag cyklade. (Med bönan där bak).

Hårdtränat mage och rygg med hjälp av tränings-dvd (Heja mig!!!).

Undvikt min hemska hyresvärd.

Planerat så smått för inskolning på förskolan av den yngste (fattar ni att han börjar snart???).

Njutit av sommarvärmen med mina små på en ypperligt trevlig lekplats.

Handlat tändvätska glass och fredagsmys.

Fått höra att jag är "JÄTTEDUM" eftersom jag nekat barnen att äta upp sina "chips-skruvar" före middagen.

Fixat grillmiddag.

Baddat årets första bränn-nässle-blåsor med ättika på förtvivlad Benjamin.

Fredagsmyst framför hysteriskt barnprogram med två chips-galna barn.

Fredagsmyst och planerat semestern över en flaska vin med mannen i mitt liv.

Nu; krupit ner i sängen i ett något för svettigt sovrum.

Hoppas ni haft en bra fredag?




Kommentarer
Postat av: annelie

Det är inte konstigt att du inte hann svara i telefonen!

2013-06-01 @ 06:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0