"Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

...det var väl roligt, hurra!"

Igår vaknade vi till ett vintervitt Floda. Benjamin jublade av lycka och Fabian - ja, han mindes nog i ärlighetens namn inte vad det var för vits med det där vita som täckte marken utanför fönstret. 

Hur som helst pälsade vi på oss i varma kläder direkt efter frukost och gjorde entré till områdets pulkabacke, som lägligt nog ligger vid gaveln av längan bredvid vår. Nära och bra! Och äntligen, letade sig alla grannbarnen med föräldrar ut också, dem har vi inte sett så mycket av i regnrusket :) Fabian, som totalvägrade allt som påminde om pulkaåkning förra vintern, hade hur roligt som helst!

Många åk i backen blev det, och så också idag - fast då i sällskap av familjen Stomdal som kom på lunch och lekdejt och förgyllde vår söndag. I eftermiddag testade Benjamin och Daniel en annan backe, vilken var så brant och rolig att Benjamin nästan "skrattade ihjäl mig så jag kissade ner mig!" :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0