Krassligt värre.

Benjamin mår mycket bättre, inte bra, men bättre. Igår och i förrgår har han haft fyrtio graders feber hela dagarna, idag bara runt trettioåtta. Vi har läst nya spännande och roliga böcker som Fabian och jag åkte och lånade på biblioteket igår, byggt lego, ritat, lekt lite och sett massor av film. Orken är tillbaka något sånär alltså, och matlusten likaså.

Nu skulle man ju önskat att jag själv var alldeles fylld av energi men så är det tyvärr inte. Min förkylning har långt ifrån lämnat mig och i förmiddags fick jag vansinnigt ont i örat. Totalt lock, hör inte ett skit. Tur det finns Ipren!

En som däremot varit energifylld är Fabian. Han har farit runt här som ett yrväder, ett litet lyckopiller mitt i all sjukdom. Rensat mitt skafferi, målat sig med mitt smink och krävt att bli körd i dockvagnen tillsammans med sin angry bird. Underbara lilla solstråle!





Kommentarer
Postat av: Ing -Marie

Jobbigt för er! Tur att någon är på humör iallafall ;). Krya på er o största kramen <3

2014-02-20 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0