Årets första visning.

Idag åkte jag och Daniel iväg på årets första visning av ett radhus. Det var kronofogden som skulle sälja huset vilket kändes så sorgligt för min del att jag knappt ville åka dit. Men vi ville ändå kolla in planlösning och känna av läget, då huset låg i ett område som vi absolut är intresserade av. 

Och sorgligt var det. Jag kunde liksom inte låta bli att fundera över varför familjen tvingas sälja huset och kände mig som en inkräktare som smög omkring där inne. "Den information ni redan fått om huset är den som finns och det är inte ok att fotografera här inne" deklarerade kronofogdsdamen bestämt innan vi klev in. 

Planlösningen på huset fick godkänt av oss och området likaså. Nu ska vi bara invänta ett objekt som inte behöver totalrenoveras, för det känns inte som vår grej riktigt. Imon tänker vi spana in ett radhus i Partille!

Ni håller väl era tummar för vårt bostadsletande? :)



Kommentarer
Postat av: Ing -Marie

Jajjemen,håller tummarna!!

2014-01-15 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0