Fredagsmys.

Var tredje fredag slutar jag redan klockan ett. Fem timmars arbetsdag. Lagom långt! ;)

Det betyder tidig hämtning på förskolan och mellanmåls-mys hemma med mina små juveler. Älskar det! 

Ikväll var vi bjudna hem till min bror med familj på fredagsmiddag. Äntligen fick jag se deras nya hus och äntligen fick vi alla gosa med lilla Kent igen! Vi har bara träffat lillgossen en gång förut på grund av alla trista vinterbaciller.

Vid halv åtta talade Fabian om att han minsann ville gå och lägga sig. Knappt en timme senare rullade vi hemåt och barnen slocknade på två sekunder i bilen. Nu har jag själv krupit i säng, helt slut. 

Imorgon väntar middag, häng och övernattning hos Carro med familj :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0