Myshelg.

Snart dags att sätta punkt för denna helg. En riktig myshelg!

Mina föräldrar frågade om de inte kunde få låna barnen över natten igår. Vi är lyckligt lottade på den fronten, inte alla småbarnsföräldrar som har mysiga mor-/farföräldrar som erbjuder sig att ta hand om barnen på det sättet. Mys för oss allihop! 

Daniel och jag tog en promenad, samt en sväng till gymet för att aktivera våra träningskort. Nu är det dags att komma igång, och jag hoppas det blir lika kul som jag föreställer mig ;) Sen hann vi med både en lång pratstund (utan att någon avbröt) samt ett avsnitt av vår nya favoritserie Orange is the new black, innan vi for ner mot stan för att käka middag.

Vi hade bokat bord på Dinner22, för att fira vår tioårsdag som egentligen är nästa helg. Trevligt och fantastiskt god mat! 

Söndagen bjöd på sovmorgon, frukost framför tvn (för mig), fisketur (för Daniel), hämtning av barn, barnkalas (för Benjamin hos förskolekompisen Wilma), mumsig middag (i form av kåldolmar som min pappa skickat med oss), handling på ICA, samtsöndagsmys i soffan. 

Nu har jag just tryckt i mig en smarrig semla och ska strax lägga mig i sängen och läsa. 

Hoppas din helg vart bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0