Sista lediga dagen.

Imorgon väntar jobb för min del, efter nästan tre veckors ledighet. Vi startar igång terminen med studiedag, förmiddagen ska vi ägna åt en föreläsning om pedagogisk dokumentation. Intressant och värdefullt! Barnen är lediga med Daniel imon med, eftersom deras förskola också har studiedag.

I förmiddags åkte vi ner till Robin och Camilla en sväng. Deras två stora pojkar och Benjamin har fantastiskt kul ihop numera, vi såg knappt röken av dem på hela förmiddagen. Därefter tog jag en sväng till Allum och mötte upp Anna för att spana på rean. Bra söndag! Nu har jag bäddat ner en av två gossar i soffan och strax den andra med. De önskade se på Bilar 2 (för hundrade gången på ett par veckor) och jag misstänker att de kommer slockna framför filmen ganska omgående båda två.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0