Sjukstuga.

Vi startade 2013 med sjukstuga och likaså 2014. Fabian är fortfarande riktigt vissen. Han går på piggelin- och vindruvsdieten för femte dagen nu. Till lunch pillade han visserligen i sig fem pastaskruvar och en halv fiskbulle, och till frukost åt han ett halvt smörgåsrån. Vätska vill han helst låta bli det med..

Igår åkte vi till jourvårdcentralen med honom då vi misstänkte öroninflammation. Det såg inte så illa ut, men vi fick ändå en öronsalva utskriven. Nu hoppas vi han piggnar till snart så vi får åtminstone någon frisk dag innan det är dags att återgå till vardagen med jobb och förskola.

Benjamin ville inte följa med oss hem igår, så han fick stanna hos mina föräldrar över natten. Imorse fick jag honom levererad hit igen och sen tog min pappa hand om Fabian en stund, då Benjamin skulle till vårdcentralen för att lämna ett blodprov.

Nu väntar filmmys och förhoppningsvis lite middagssovning. Själv är jag sugen på att läsa min nya bok! :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0