Snowracer-premiär!

Äntligen fick vi lite snö! Med betoning på lite ;) 

Barnen hade åkt stjärtlapp på förskolan båda två igår och Benjamin var lycklig när snön låg kvar imorse. Han har längtat efter att inviga sin snowracer som han fick när han fyllde fyra. 

Fabian fick feber igår kväll, den stackarn. Så det blev ingen pulkaåkning för honom idag, han fick stanna hemma med Daniel (som det också är synd om, då han åkt på världens ryggont...). 

Benjamin och jag packade med oss både snowracer och stjärtlappar och gick till Ånäsfältet här i närheten. Fantastiskt att ha en så bra pulkabacke så nära! Och alldeles lagom mycket barn hade vi sällskap av. Vi stannade i TVÅ timmar, sen fick jag övertala Benjamin att följa med hem för att äta lunch. Härligt! Jag känner mig fortfarande helt väderbiten om kinderna :)

Eftermiddagen har sedan bjudit på tvätt, lite städ, mycket mys och så hämtmat till middag. Benjamin och jag hann med ett par pulkaåk i trädgården också, innan vi hämtade maten :) Skön lördag trots sjukdomar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0