Söndag.

Det blev en sväng till pulkabacken idag med. Vilket fantastiskt vinterväder, klarblå himmel och sol! 

Fabian var feberfri, så han fick komma med han också. Men han var inte ett dugg intresserad av åkningen, satt hellre i vagnen och myste med riskakor och blåbärssoppa. Daniel skippade åkningen han med, med sin onda rygg. Jag tyckte det var snudd på lika kul som Benjamin att fara fram på en stjärtlapp ;)

Därefter fick vi besök av min farbror Anders och faster Kicki, samt min Goa kusin Albin. De vågade sig hit trots en hängig Fabian och det var härligt att ha dem här ett par timmar. Barnen blev som tokiga och visade sig från sin allra busigaste sida ;) 

Fabian fick tillbaka febern senare under eftermiddagen, så imorgon blir det VAB för min del. Håll tummarna för att det vänder fort!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0