Vilken sommar, igen!

Känns härligt, men ändå skrämmande läskigt att vi fått en kanonsommar i år igen. Har varit över trettio grader hela veckan nu, galet!

Vi ägnar dagarna åt bad, bad, bad, glassätande och lek i skuggan. Fabian har varit totalt anti allt vad stranden heter, ända till i förrgår när vi tog ett härligt kvällsbad i en sjö i Frillesås. Då badade han lite försiktigt i min famn, och likaså idag vid Kåsjön. Och med foppatofflorna på foten har han insett tjusningen i att stå vid vattenbrynet och gräva och plaska. Skönt! 

Ikväll övernattar vi i Gråbo. Benjamin, min mamma och jag tog en tur till Aspen med kvällsfika tidigare ikväll. Fantastiskt skönt i vattnet och fortfarande 25 grader i luften när vi satte oss i bilen strax före åtta.




Drygt en vecka kvar av skön ledighet tillsammans. Jag tänker njuta av varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0