Ännu en söndag.

Det tycks vara två veckor sedan jag gjorde minsta lilla notis härinne. Den tiden har jag ägnat åt att hämta andan en smula, för nu har vi faktiskt (peppar, peppar) varit friska i två veckor. 

Helgen har varit hur bra som helst. Fredagskvällen ägnade jag och Daniel på stan, åt god middag med Sofia och Mikael på Pinchos. En natts ostörd sömn samt en sovmorgon senare hämtade vi hem våra små juveler som sovit hos sin mormor och morfar. Sämre kan man ha det! På vägen dit hann vi dessutom svänga förbi Allum för att köpa träningskläder (som jag åtminstone planerar att använda), samt åka på sightseeing i Floda för att spana in eventuella kommande bostadsområden. 

På kvällen fick vi sällskap av Evelina och Vincent, vi halvgluttade på melodifestivalen och sov sedan huller om buller (nåja) i vår lilla lya. 

Imorse for Benjamin och Daniel iväg för att åka skridskor för första gången, medan Evelina och jag rastade de andra vilda två på en lekplats innan de begav sig hemåt. I eftermiddag tog vi en tur ner till Lager157 och fyllde på våra garderober en smula.

Imorgon är det måndag igen. Studiedag för min del och grabbdag för de övriga (eftersom förskolan är stängd!). 

Kram!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0