Sköna torsdag.

Åh, vad jag älskar mina lediga torsdagar. Vill helst aldrig mer jobba heltid ;) 

Barnen och jag har haft en mysig dag. Vi var ute tidigt och gick till en lekplats. Solen sken från en klarblå himmel, men det blåste ruskigt kallt. Fick lura in dem tillslut, med en muta om att baka chokladbollar. De är verkligen ute-killar båda två! 

Efter lunch och chokladbollsbak (medan bönan tog en middagslur) så traskade vi upp till förskolan och hämtade hem Benjamins kompis Emilia. Det blev utelek i trädgården en stund, mellis och bus inomhus. 

Imorgon börjar jag redan halv sju, vilket betyder att klockan ringer långt före tuppen vaknat. Nu väntar sängen med andra ord! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0