En helg med mannen i mitt liv.

Sitter i skrivande stund i bilen på väg hem från Stockholm. Har haft en helt underbar helg tillsammans med han den där underbara, som jag delar livet med. Och så ett gäng härliga vänner på det! 

Vi åkte upp i fredags, i samma bil som ytterligare två par, med målet att gå på bröllop mellan Andreas och Mimmi. Checkade in på ett fantastiskt hotell i fredags kväll, åt en god middag i sällskap av skratt och prat om livet, där också det blivande brudparet var med.

Att sedan krypa ner i sköna hotellakan var fantastiskt kan jag meddela. Och så frukostbuffé på det!

Bröllopet var inte förrän vid fyratiden så vi hade gott om tid på oss att göra ingenting. Promenera hand i hand längs med vattnet i solskenet till exempel.

Kärleksfull vigsel, supergod middagsbuffée och efterföljande fest. Bra kväll! Och hotellsängen var precis lika skön inatt.

Nu närmar vi oss Göteborg och jag LÄNGTAR efter våra två små bustroll som haft en mysig helg hos sin mormor och morfar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0