3 veckor!

Idag fyller lillskrutten 3 veckor. Han började dagen med att grundlura sin mams. Klockan fem slog han upp sina stora ögon, och låg och tittade klarvaket på mig. Jag trodde förstås att det i vanlig ordning var cirka två minuter kvar tills han skulle komma på att han var vrålhungring, och börja skrika som en galning. Skyndade mig upp för att hinna ladda med en dvd-box och täcke i soffan (man måste ha något att sysselsätta sig med om man ska hålla sig vaken klockan fem, iallafall jag!). Hämtade prinsen i sängen, och han knappt sätta ner rumpan i soffan förrän han hade somnat om.

Hallå?! Var tog hunger-vrålet vägen?! Hade den lilla rackaren bara tröttnat på att ligga i sängen, och behövde lite omväxling?! Ville han bara se om hans mamma fortfarande gör precis vad som helst för att han skall fortsätta vara nöjd och glad?! Tydligen. Där satt jag i mitt tysta vardagsrum och tittade på min nya favvo-serie klockan fem på morgonen - utan en ammande bebis. Det kändes minst sagt lite felvänt.

Idag ska vi in till stan och fixa lite julklappar. Kan hända att Skrutten även måste få en liten 3-veckors-present. Men bara om han är riktigt snäll! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan du ringa mig imorgon? Jag och Jacqe skall till stan tidigt så kanske kan komma förbi lite! Har noll kronor på min mobil! Love

2009-12-22 @ 00:27:21
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Evelina

Och med tidigt menar jag typ 10, inte 5 :) Puss!

2009-12-22 @ 00:27:39
URL: http://hihater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0