Hej världen!



Här är jag!

Nu har vi snart varit hemma en dag med vår lilla skrutt. (som än så länge är namnlös!) Vi har inte mycket tid över till annat än att lära känna denna godingen. Mamsen får inte en enda sekund över till att dela sin glädje med nära och kära runtomkring - sötisen vill äta mest hela tiden (och då har förstås mamman inget annat val än att gilla läget), och sen ska det sovas (och då måste liksom mamsen passa på att sova de också, eller kanske möjligtvis försöka slänga i sig lite mat - eller typ borsta tänderna och sådan annan vardagslyx!). Däremellen är skrutten vaken och plirar på oss med sina stora ögon, och då har jag och Daniel varken tid eller lust att göra annat än att bara tanka kärlek av detta lilla underverk.

Summa summarum mina älskade vänner, jag är så glad för alla sms och hälsningar men har inte mycket tid över till att besvara dem alla. Det betyder inte att jag inte tycket om er - bara att ni trillat ner ett par steg på min tio-i-topp-lista! :) Kommunikation kommer, snart! Och ja, ni ska få hälsa på - vi ska bara landa lite först :)

Kommentarer
Postat av: hannafransson

åååå vad jag längtar tills jag får träffa denna guldklimp, så söt ju...

2009-12-03 @ 22:26:40
Postat av: Nina Melin

Ni förgyllde precis min morgon! Sitter ensam på en mörk herrgård med grusiga ögon. Men med ett kort på ert underverk så ler jag stort och jag ryser - vad fantastisk! Jag kan inte sluta titta :-) Jag tänker på er - mycket.

2009-12-04 @ 07:47:49
Postat av: Anonym

ååå han är ju perfekt, vilken godbit! Tänker på er ofta och mycket. Massa pussar o kramar

2009-12-04 @ 08:50:54
Postat av: Annelie

Han är fantastisk!

Vilka ögon!

Ser att du redan lärt honom hålla lillfingret fint :)

Puss och kram mamma

2009-12-04 @ 08:51:43
Postat av: kicki ( faster )

Åhhhhhhhhhh sånt underverk ni fått !!!

Tycker han är lik Daniel!

Ni gör rätt i att njuta och lära känna eran lille prins.

Vi längtar också efter att få se han och att få krama om dom nyblivna föräldrarna.

Va rädda om er. Kram i massor

2009-12-04 @ 09:20:07
Postat av: myamia

åh hej på dig din prins!



Underbara stora ögon!!! Stort grattis till hela familjen och välkommen till världen :)



Kram mya

2009-12-04 @ 09:30:53
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Maria B

Så himla fin liten pojke.. Han ser lite misstänksam ut på kortet. Är det Daniel som fotar?? :) Grattis för typ fyrtiofemte gången!

2009-12-04 @ 10:19:04
Postat av: Carro

Glömde skriva att det var från mig. Men såklart var det texten som löd att han är perfekt johanna!!!

2009-12-04 @ 20:06:12
Postat av: Hanna

AAwww asså han är så söt! Vi förstår er men kan inte låta bli=) (åtminstonde jag) =) hahaha. va tänker han på på den bilden?? ser lagom plirig ut! hörs snart! puss puss

2009-12-04 @ 22:18:25
Postat av: Hanna

Är de taget me den nya kameran? bra kort!!

2009-12-04 @ 22:19:21
Postat av: Evelina

min skrotnisse <3

2009-12-05 @ 02:28:32
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Linda

en riktig liten charmknutte med stora blå ögon - helt underbar!! nu är det Skruttens blåbär som växer längst fram Grattis från gammalmorfar o Linda

2009-12-05 @ 07:35:01
Postat av: Eva-Lena

Vilken liten goding, han är så söööt.

Kram på er.

2009-12-05 @ 10:58:09
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: mormor



Åååh! så söt han är!! Vilka ögon!

Grattis! kram, mormorsmor och Donald

2009-12-07 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0