Jag är..

..alldeles för dålig på att fota just nu. Jag bär med mig kameran precis överallt, men kommer sällan på att plocka fram den. Dessutom har jag ju fått tillbaka systemkameran från lagning, efter på tok för många veckor, men det verkar som att jag nästan har glömt bort att den finns! Eller iallafall hur man bär sig åt för att fota med den ;)

Idag hade vi dock en liten kort foto-session med Skrutten! Jag tyckte han var svår att fota för ett par veckor sedan - nu är det ännu värre! Han ligger ju aldrig still ;) Dessutom får man vara snabb, innan han ledsnar på sin foto-tokiga mamma!







I veckan njuter jag av det sköna vädret! Promenader i solen med härliga vänner, nyfunna mamma-kompisar, och underbara sambon (och ljuvligaste lillkillen förstås, han har liksom inget val, hihi!) Kan man vara annat än lycklig när våren kommit?

Kram!


Kommentarer
Postat av: carro

man är sååå lycklig i fina vädret. Vilka fina kort på B:) Puss

2010-04-13 @ 08:19:02
Postat av: Annelie

Sööööta fötter!

2010-04-13 @ 15:07:06
Postat av: Anna

Goa lår!

2010-04-13 @ 20:16:13
URL: http://frojdh.blogg.se/
Postat av: kicki

Små barnfötter är bland det finaste som finns!!!

Så gulligt!!

2010-04-15 @ 20:35:32
Postat av: myamia

underbara foton!!! å jaaaa våren gör en lite extra lycklig :)kram

2010-04-20 @ 11:46:22
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0