Underbara vår!

Jag njuter som tusan av vår-vädret. Det är ju bara helt ljuvligt, och det är jag förstås inte ensam om att tycka. Kan tänka mig att de allra flesta blir lite gladare än vanligt av solens strålar.

Har haft en helt underbar dag utomhus tillsammans med min lilla Skrutt! Fick besök av vän med bebis, vi hann med både promenad, lunch på en uteservering här i krokarna, och kaffe på gräsmattan utanför oss. Mysigt!

Dock har Benjamin börjat protestera mot att ligga i vagnen när han är vaken - det är visst inte kul alls. Han fick komma upp i min famn en stund, och allt jag hade i tankarna var att han inte skulle bli för varm eller kall. Att solens strålar letade sig fram till hans lilla näsa hade jag inte en tanke på. Han var minsann lite rosig om kinden när vi kom hem igen, och jag kände mig som världens sämsta mamma. Spädisar ska visst inte vara i solen alls! Det blir skuggan för hela slanten denna sommaren. Jag ska visst inte bara vara en trött mamma - utan blek också ;)



En glad liten Skrutt myser på golvet på morgonkvisten. Klockan sju är bästa tiden på dygnet - tydligen! Då kan han roa sig själv, åtminstone såpass länge att man hinner fixa kaffe :) Han är väldigt angelägen om att nå sina leksaker om de ligger utom räckhåll. Han åmar och vrider på sig om inte armarna räcker till, och plötsligt är han halvvägs utanför filten. Att man kan vända sig från rygg till mage och vice versa verkar han dock inte ett dugg intresserad av! :)


Kommentarer
Postat av: carro

Oj vad lik jag är Pappa här ;) Sötis!!!

2010-04-15 @ 08:19:26
Postat av: Anita

Han är ju så ljuvligt söt den lille godingen! Kram

2010-04-15 @ 16:02:48
Postat av: evelina

gose, jag älskar smilegroparnaaa mest i världen, och hakorna! <3

2010-04-15 @ 17:43:08
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Sandra

Vilket underbart leende, blir glad bara av att se det!

2010-04-15 @ 18:11:17
Postat av: Vetlemargrete

i love this page keep it up.

2011-05-09 @ 09:45:45
URL: http://vetlemargrete.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0