Han kryper!

Jösses! Min unge kan krypa sedan en vecka tillbaka! Han tog sina första försiktiga kryptag fram till badbaljan i badrummet i måndags, och nu kryper han som om han aldrig hade gjort annat. Världen (läs, pyttelilla lägenheten!) är så mycket mer spännande när man kan utforska den på egen hand. Tji fick jag, som trodde att han tänkte hoppa över krypandet och börja gå direkt istället!



Bildbevis på kryp-bebis kommer, så länge får ni hålla till godo med en från samma foto-session som i tidigare inlägg! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasiken vad fort tiden går, så fort jag har blivit av med öroninflammationen kommer jag å hälsar på. kram

2010-08-18 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0