Skrutten rapporterar:

Hej farmor/farfar, mormor/morfar och övriga intresserade!

Ni kanske vill veta hur det går för mig med min ät-träning?! Jag skulle vilja påstå att det går alldeles utmärkt! När det vankas smörgås-bitar vill jag gärna försöka själv. Men när det står kladdig puré eller gröt är mamma väldigt bestämd med att hon ska hålla i skeden. Jag hjälper dock till så gott jag kan, men mamma påstår att det mesta hamnar utanför.




Vad tycks?! Nästan redo för att äta alldeles själv, eller vad tror ni?

/Benjamin.

PS. Tildes mailadress finns säkerligen på TV4´s hemsida. Hälsa henne från mig! DS.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahah sötnos!

2010-06-29 @ 09:59:39
Postat av: Lollo

Vilken liten goding ni har fått, Johanna. Han ser ut att må väldigt bra.

Kram från mig!

2010-06-29 @ 16:33:44
Postat av: Ing-Marie

ja,ja bara man blir mätt så och denna underbara lilla gosse ser ju verkligen nöjd ut...



kram från hans farmor

2010-06-30 @ 10:02:22
Postat av: kicki

Du ser ut att ha full koll Benjamin!! Hi hi hi

Det är så man ska se ut i din ålder!

Sådana här bilder har nog dom flesta föräldrar på sin barn skulle jag tro.



kram på er hela familjen

2010-06-30 @ 10:03:58
Postat av: Ing-Marie

Kan man säga annat än att denna underbara lilla gosse ser otroligt nöjd ut så det har säkert kommit i en del oxå...



Kramar från farmor

2010-06-30 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0