Jag vann!

Minns ni mitt babbel om jämförelsesjukan föräldrar emellan?

Gissa vilken bebis som var den enda av sju som kunde sitta själv, när vi hade mamma-träff i måndags?



De andra mammorna blev ganska så stressade över mitt begåvade barn.
"Men åååååå, kan han sitta! Vad duktig han är!"
"Ja, han har kunnat det ett tag nu" svarade jag förstrött, som om det vore en värdslig sak.

Fast de andra bebisarna kunde åla. En del av dem var till och med redo att krypa, och reste sig nöjt upp på knäna och viftade med rumpan i vädret.

Benjamin däremot, har fortfarande inte gjort den minsta ansats till att röra sig framåt på egen hand.

Men det råkade jag visst glömma av att nämna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Söööötis!! Jag kommer o biter han i rumpan så go han e!

2010-05-27 @ 10:52:44
Postat av: Lavsund

åh hjälp va han e söt!!!!! klart att B är grymt begåvad han är ju din son! ;) hihi

2010-05-27 @ 16:13:57
Postat av: Nina

Benjamin är ju bara bäst! :-)

2010-05-27 @ 16:44:26
Postat av: kicki

Va fint han sitter!! Liten goding

2010-05-27 @ 20:45:18
Postat av: Lollo

Tiden går fort, alldeles för fort, det ser man på de små.

Kram från mig

2010-05-28 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0