Alldeles nyss..

..så försökte jag få till ett månadsfoto, på en liten kille som just blivit nio månader.



Åtminstone känns det som att det var alldeles nyss.. Men denna veckan är det visst redan dags att ta nya bilder. En månad går alldeles för fort! Bilden är tagen i "spegel-huset" på Öppna förskolan. Ett av världens häftigaste ställen, om ni frågar Benjamin! :)

Jag försöker ignorera det faktum att jag bara har ytterligare en månad kvar tills min mammaledighet är över för denna gången. EN MÅNAD!!!! Jag får ont i hjärtat bara av att tänka på det. Men, men - nu är det grabbarnas tur att få vara för sig själva om dagarna, och det känns så roligt och värdefullt, så jag får helt enkelt lägga mina egna ego-känslor åt sidan :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken bild! Scrappa den! När du hinner... Puss

2010-09-28 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0