Två små pösmunkar..

Skrutten (och jag) fick besök av både mormor, moster och lilla Vincent idag. Mormorn hade med sig paket dessutom, en lastbil och en grävskopa, lyckan var total! Morfarn kom förbi en kortis också (för andra gången idag, hihi) och gosade lite med sina två små barnbarn.

Sedan stannade min syster och Vincent kvar ända till nio, mysigt värre. Vi hann med både promenad (vi gick förbi Bejamins favvoställe nummer ett, Redbergsplatsen, gissa om där finns många bussar och spårvagnar att kika på!), lite shopping i Olskroken, och sedan hem igen för middag och mys. Det var en trött och nöjd kille som slocknade i sin säng efter vällingen kan jag lova...

Hur som helst, idag lyckade vi äntligen fånga de små kusinerna på bild, men det var lättare sagt än gjort :)



Kolla in dessa goingar! Hihi, vilka små pösmunkar.. Jag undrar vad de funderar över!



Puss, puss! Benjamin är fullkomligt galen i sin lilla kusin "Issä" som han säger.. Han vill pussa och klappa precis hela tiden. Vi får stoppa honom så den lilla prinsen åtminstone får äta och sova ifred! :) "Bara två pussar till, sen får det vara bra!" säger Vincent till kusinen, ni ser väl fingarna?! hihihi!



Gullungar!

När jag laddadde upp den sista bilden, så insåg jag att jag glömt att berätta det allra största som hände förra veckan.. Vi var hos frisören med vår lilla Skrutt, varenda liten antydan till lock åkte bort och allt burr kring öronen. Inte riktigt vad vi önskade, men han blev ju världens sötaste ändå förstås! Frisören som klippte honom tyckte att hon fått till "en lång pojkfrisyr", jag undrar just vad en kort pojkfrisyr innebär i hennes ögon?! Jag ska försöka visa nån bild från frissan, han var så duktig och satt mer stilla än någonsin förr. Tuppkam med röd sprayfärg fixade hon till innan vi lämnade salongen, han var så söt våran lilla, stora kille!

Natti, alla fina, ha en trevlig helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: kicki

SÅ fina pojkar!!!!!!!

2011-04-10 @ 11:06:26
Postat av: Cecilia

Vilka söta kussar! :)

2011-04-11 @ 22:04:52
Postat av: mya

så söta dom är!

jag ser fram emot när vår lilla bäbis ska lära känna sina "stora" kusiner. :)

2011-04-14 @ 10:05:10
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0