Dagens namnbyte?!

Idag har vi klätt vår julgran. Spexigt värre tyckte Skrutten!

Efter hans middagssovning i förmiddags låg vi en stund i sängen alla tre och myste. "Jag tänkte att du och jag skulle gå till affären en sväng Benjamin. Vi måste köpa lampor till julgranen.." berättade jag.

"JAA!!" utropade B och frågade glatt: "Valter också följa med?!"

"Valter? Vem är det?" frågade jag förvånat. "Han där borta!" säger ungen bestämt och pekar på sin pappa.

???

Och jag som var bombsäker på att hans pappa hette Daniel!

Kommentarer
Postat av: Lavsund

Hahaha söta lilla B =)

2011-12-19 @ 20:06:24
Postat av: Sofia

Han är ju heeelt underbar er fina son.

2011-12-20 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0