Välkommen underbara vår!

... eller, vågar man säga så? Jag har hur som helst vårkänslor nu när solen skiner och det mesta av all is har smält bort. Ingen mera snö nu, tack!

Daniel och Skrutten brukar hänga med faffa, fammo och maaaaaauuuu varje tisdag (farfar, farmor och deras katt Buster allstå, för er som inte hängde med, hihi!). I tisdags sken solen, och vår goding kunde spatsera omkring i deras trädgård länge, länge! Faffa sågade av skaftet på en kratta, så den blev lagom för en som än så länge bara är två äpplen hög ;)





Hur smakar en kratta tro? Bäst att pröva!





Det är en aning vingligt att promenera på en mjuk gräsmatta med tunga vinterkängor minsann, inte minst när man har en spännande kratta i händerna! Snart blir det nog mildare väder hoppas jag, och då ska fina vårskor inhandlas! Jag önskar mig en fin, långsam vår i år, kan man få det tro?!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Goa unge!! Så fin han är. Saknar er.

2011-03-17 @ 06:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0