Frissan nästa!

Jag vet inte vad ni tycker, men jag har just fått känslan av att det är dags att ta vår trollunge till frisören igen! :)



Det blev ju så nedrans kort sist bara, då frisören bestämde sig för att klippa honom i "en längre pojkfrisyr". Det lät bra tyckte jag, som trivdes rätt bra med hans långa hår, men bara önskade att han skulle slippa ha det i ögonen. En kvart senare lämnade jag salongen med en unge som såg ut som vilken kortklippt liten kille som helst i håret. Med betoning på kortklippt.

Det vill vi alltså inte uppleva igen. Så har ni några tips? Är ni ruskigt skickliga på att klippa vilda små gossar? Eller känner ni till en frisyr som faktiskt förstår innebörden i orden "en längre pojkfrisyr"? Hojta till vet jag, tips mottages tacksamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0