Prins Fabian



Kolla in dessa små skrynkliga fossingar! Tänk att allt är så pyttigt och gulligt på de små liven.. Idag har han funnits hos oss i två veckor, vår lilla goa Fabian. Fotona tog jag när han var åtta dagar och sen var tanken att de skulle bloggas samma kväll, men tiden rusar minst sagt iväg när man har två små troll att ta hand om. Hur sjutton kunde jag tycka att jag kände mig trött när jag bara hade en liten nyfödd? Hihi.



När lilleman kommit ut och låg där på förlossningen och myste i min famn (han är född i samma förlossningssal som Benjamin, lustigt eller hur?!) kändes det inte som att han var lik sin storebror ett dugg. Dagen efter fick jag för mig att de var kopior av varandra och såg lilla nyfödda Benjamín framför mig så fort jag tittade på honom. Nu, när det gått en tid, ser vi att de självklart är syskonlika - men det ser definitivt inte ut som samma unge! :) Munnen är likadan tycker jag, och han har lika stora vackra ögon som sin storebror. Sedan är han ljusare i både hyn och håret än vad Benjamin var. Daniel kallar honom just nu för Johanna, han är mer lik mig enligt honom! Ljuvlig är han, hur som helst.



Kolla in den bekymrade rynkan mellan ögonen, den om något är på pricken lik Benjamins minspel. Han såg ofta sådär fundersam ut när han var bebis och kan ofta göra än idag!

Tänk att det bodde en perfekt liten pojke i min mage. Nu är jag mamma till inte mindre än två underbara gossar - vilken skatt!

/En lycklig tvåbarnsmamma

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilken goding.

Kram

2012-02-20 @ 13:51:01
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Nina

han är jättelik dig (och benjamin) tycker jag! :-) längtar tills jag får hälsa på er! hörs snart! puss

2012-02-20 @ 16:02:55
Postat av: Annelie

Åh,vad fin han är! jag blir gaalen på den här hostan. När jag väl träffar honom har ni väl luktat bort all bebislukt!

2012-02-20 @ 18:15:13
Postat av: ylva

Naww,goa prinsar är ni bäst på å göra!.Längtar tills vi kan se honom live! Förstår att ni går runt i ett lyckorus! Massa kramar!

2012-02-21 @ 09:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0